Fullspäckad onsdag.

Idag är jag tröttare än tröttast. Kanske för att jag läste ut min bok igår och inte kunde somna sen.

hur som helst är det massor av saker som ska göras idag.

*Tvättar för fullt i tvättstugan
*Gå och handla lite på mobilia
*Åka till Höllviken för att köpa en bok till första kursen på skolan
*Inspark: stadskampen

Egentligen har jag  varken ork eller lust och gå på nån stadskamp, men det är väl bäst för att lära känna blivande klasskamrater. Jag tycker bara att  såna där lekar och grejer där man blir utskämd bara är hysteriska och ångestframkallande.

Såpa-fotboll, hur kul låter det egentligen? Jag tyckte sånt var roligt när jag var 13-14 år, men inte längre. Får väl se hur många insparks-aktiviteter jag är med på. Det kryllar av dem i nsätan två veckor så nog hinner man träffa klasskompisar.

Nu ska jag nog ta mig i kragen coh knalla iväg till mobilia. haj haj!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gå på det du känner för, det ska ju inte vara något tvång! Jag gick på några grejer bara och jag känner minsann min klass ganska bra ändå :)

2009-08-26 @ 12:28:40
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0