På hemmaplan=)

Borta bra men hemma bäst, det är verkligen sant!

Nu är vi hemma i våran lägenhet och både katten och vi trivs som fisken i vattnet. Jag hade glömt bort hur fint och mysigt vi faktiskt har det=)

I natt ska jag få sova i MIN EGEN säng!

Jag har lite bloggtorka och känner inget behov av att blogga varje dag. Det kommer väl lite inlägg när jag känner för det. Jag har ju lovat Emmelie att visa sminkningar i bloggen, så några såna ska det väl bli nu när jag har nya paletten.

Hoppas på lite fint väder nu sisat veckorna så vi kan sola och bada lite=)

kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med om att ens egna säng är bäst! :)

2009-08-13 @ 19:19:12
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0