projektparet?

Vi är ju helt sanslösa. Det blev ett litet projekt till mitt i bokhyllebygget.

Numera står badkaret på vinden och jag har skurat hela badrummet. HELT SLUT är jag nu!

När det finns tid och ork får Kristian montera upp skenan till duschdraperiet.  Men snyggt blir det! Nästan dubbelt så stort badrum! Ni får se bilder sen när allt är klart.

Jag utlovar mycket bilder som "ni ska få se när det är klart", men vi har verkligen sjukt många projekt igång samtidigt.

Kan ju avslöja att "Projekt Bröllop" har startat på allvar nu. Kyrka, festlokal och pastor är bokat.

nehe, om man skulle sortera lite tvätt medan badrummet torkar?


Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj, här händer det verkligen grejer! När blir bröllopet då?

2009-08-18 @ 18:07:07
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, det ser jag fram emot! För jag räknar med att bli bjuden ;P

2009-08-18 @ 19:06:06
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad roligt att det gick vägen med bröllopslokalerna...

Lycka till med planerandet. Bara säg till om du vill ha hjälp med något!!

2009-08-19 @ 08:14:31
Postat av: Malin

Tror det bara blir att toppa.. Fast jag vet inte riktigt. Ibland vore det skönt med lite mer uppklippt, samtidigt är det väldigt skönt att kunna sätta upp allt hår utan hårnålar.. Men nu kan jag ha luggen bakom örat utan att den ramlar ner i ansiktet, woho!

2009-08-19 @ 13:52:03
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Thilde

Haha, ni är för roliga ni. Här ser ut som en lagerlokal nu, med lådor överallt. :P



Fint att datumet är satt nu iaf :D



KRAM

2009-08-19 @ 17:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0