Sleaping beauty on drugs?

Idag hade jag tänkt gå och handla nödvändiga grejer inför skolstarten, men så blev icke fallet.

Redan igår fick jag en mördande huvudvärk med ljuskänslighet, yrsel och illamående. Klockan 16 gick jag och la mig och låg i sängen tills imorse. När jag vaknade efter en riktigt dålig natt mådde jag ännu sämre så jag fick åka till vårdcentralen.

Alla läkartider var slut men jag fick träffa en snäll sjuksköterska. Jag hade lågt blodtryck och lpågt blodsocker. Hon bjöd mig på varm choklad och skickade med mig lite medicin mot illamående.

Jag har iallfall ätit lite toast nu och sover mest. Huvudet är fortfarande en bomb och jag har en eländig tinnitus nu också. Men det är inte så mycket man kan göqra förutom att knapra smärtstillande och vila.

På måndag börjar skolan då måste jag vara frisk!

Kommentarer
Postat av: Malin

Läskigt! Hoppas det går över snart. Nej, inga ringar än, jag har ju inte fått några pengar än heller..

2009-08-28 @ 18:57:21
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0