Fredag

Jag tror jag är färdig med årets julklappar, kanske....hoppas dom uppskattas iaf.
Nu ska jag läsa en stund i " Den svårfrångade reflektionen", oh så roligt! Boken tar ju aldrig slut!!!
Sen får jag lov att gå en snabbis till Malmborgs och fylla på kylskåpet, det börjar eka lite smått.

Julkorten är färdiga och ska läggas på lådan idag.

Ikväll ska jag på julbord på musikhögskolan=) Dom ringde från jobbet och ville att jag skulle komma och jobba kväll med 1 timmes varsel, SORRY!!! För jag ska på julbord, haha! Jag hade velat se idol-finalen, men jag får väl se reprisen på söndag eller nåt. Helgen kommer bestå av jobb och förhoppningsvis kurslitteraturläsning. Men det är ju sååå tråkigt!!!

Tänkte bara visa upp förlovningsringen som äntligen sitter där den ska=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjusigt! Nu ser den ut att vara lagom :)



Gott med julbord. Här blir det Idolfinal ikväll. Det bästa just nu är typ att titta på tv, haha. Orkar inte så mycket annat när det är så fullt upp!

2009-12-11 @ 15:35:54
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emily

Haha, ja man kan ju faktiskt undra. Hon som hade satt in annonsen hette Julia. Fast ja... en undrar ju som sagt. Jag skulle då aldrig våga gå till henne, eller "henne" kanske jag ska skriva, själv på visning!

2009-12-11 @ 23:40:58
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: Emily

Jajamen, de är systrar! Fast Twiggy var den enda långhåriga i kullen. De har ju norsk skogkatt i sig och jag antar väl att man ser det bäst på henne. Men vilka personligheter de har! Klosa är den som man kan bära på närsomhelst, hon spinner i princip bara du kollar på henne och kan nästan "tvinga till mys". Twiggy hon är inte så mysig om det inte är på hennes villkor. Men när hon kommer fram själv är hon helmysig hon med! :)



Det blev riktigt gott kan jag lova! Fast jag tänker nog göra en annan brownieunderdel då denna blev för fast. Jag ville ha en lite mer "brödigare" konsistens. Men det är sånt man kommer på senare. Jag tänker iallafall göra receptet igen nån gång, helt klart!



Allt bra med er två och lillmissen?

2009-12-12 @ 11:38:03
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0