internet och frisyrer..

Jag som hade bestämt mig för att gå och lägga mig och ta en lång paus från allt med internet. Jag fastnad epå en sida där man laddar upp en bild på sig själv och sen kan man testa olika frisyrer och smink coh linser. Skitkul! Jag är supersugen på att klippa lugg, men här ska inget klippas, det ska sparas! men man kan ju testa lite på datorn och se vad som skulle passa sen när jag väl får klippa en rolig frisyr. Blond med blåa linser är väl inte min grej, men lite kul att se hur det skulle se ut=) Men vad sägs om mörkbrunt med lugg? kanske bruna linser???



Kommentarer
Postat av: Malin

Du passar i lugg, men vänta till efter bröllopet ;D

2009-12-06 @ 00:19:02
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag gillade den första bilden! Lugg var fint! :)

2009-12-06 @ 08:56:06
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, Dennis har en likadan ring :) Förstår att du har ångest över din.. Men hoppas verkligen den blir bra nu då, annars tycker jag att de gott kan ersätta den! Men du hade väl provat på flera ställen och konstaterat att du skulle ha storlek 48? Himla svårt med storlekar, jag tyckte det var svårt att välja, för det är ju inte så stor skillnad på dem.. Men min känns lagom iaf, den sitter där den ska utan att vara för tight. Dennis funderar på om hans är lite liten, men jag tror man måste ha den på sig ett bra tag innan man kan avgöra det..

2009-12-06 @ 14:33:05
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0