liten uppdatering

Jag hinner inte med!!!

* Tån mår bättre.
* Vi har fått reda på att arbetet i skolan var mer omfattande än vi trodde.
* Jag ska jobba extra imornkväll fast jag borde vila.
* Hela lördagen kommer att bestå av julbak hos en tjej i klassen.
* Jag har alldeles för mycket kurslitteratur att läsa!
* Bröllopet som vi försöker planera ärjättekrångligt och saker som jag har sett i mitt huvud finns inte i verkligheten.
* jag har alltid ont i huvudet, dock införskaffat migränmedicin som  ska testas vid nästa anfall.
* Jag har inte köpt en enda julklapp.
* Jag vet inte hur vi ska få ihop alla resor under "jullovet" vare sig ekonomiskt eller tidmässigt.
* Min mobil håller på att gå sönder.
* Jag har fortfarande inte hittat ordentligen vinterskor och nu har jag ändå så inte råd med dem.

Just nu är jag lite less!

Kommentarer
Postat av: Malin

I know the feeling.. Men det brukar ju fixa sig på nåt sätt, även om det inte alltid känns så. Puss!

2009-12-04 @ 00:30:45
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: bili

Stressigt... Din stackare!

2009-12-04 @ 00:51:55
URL: http://bilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0