idioti

Som många kanske vet så har vi lagt ut vår sängstomme på blocket. Det finns bild på den och måtten står (180*200).

Vi har begärt 1000 kr (nypris: 1795:-) för den eftersom den är ganska ny men ändå dräller det in mejl där folk frågar om måtten och erbjuder för låga priser.

Det här är de senaste mejlet.

" Hej.  Här kommer en fräckis:  om ni vill bli av med er sängstomme och kan tänka er att sälja den för  600 kr och köra den till S:t knut (folkets park) så är vi två  överlyckliga personer! (våra madrasser är 160 - passar de då eller menar  vi att det passar 180 sängar?!)"

Jag brydde mig inte ens om att svara då de inte ens lämnar sitt namn.

Vi är inte så intresserade av att sälja den för ett skampris och sen dessutom köra hem den till dem!

Varför har folk så svårt att fatta måtten? Flera stycken har frågat om den passar till en 160-säng.
Nej, snälla det står 180cm! Era 160-sängar är för små. Det fattas 20cm och dom kommer att ramla ner på golvet!

Som tur är finns det andra intresserade köpare som är mer seriösa. Jag svarar inte på oseriösa mejl.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Såklart jag minns dig! Vad är det för dumheter. jag minns ALLT från Trosa-tiden. Hoppas allt är bra med dig! Kul att du hittade mig!

2009-02-25 @ 21:44:11
URL: http://luppan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, herregud vilka idioter! Hur svårt kan det vara att läsa?

2009-02-25 @ 22:05:06
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0