Oh, my feet!

Ojoj, riktigt roligt kväll på musikhögskolan och jag dansat så det kändes som att fötterna blödde. inte en hit att dansa i stilettklackar hela kvällen, men vill man vara fin får man lida pin. Kände mig dock lite för finklädd med tanke på hur många andra var klädda.

Mycket galenskaper av tokiga musikstudenter och en hel del människor lär få skämmas på facebook senare. Inte jag! Glad över att vara nykter och jag har haft superroligt!

Nu ska jag försöka få tillbaka värmen i benen. Inte heller en smart grej att gå dit och hem o ETT par strumpbyxor. Kanske måste stoppa benen i badkaret i kallvatten för att få dom att tina först.

Pax för att sova till jag vaknar imorn, ingen väckarklocka! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0