ÅÅÅÅH

Jag har ränt runt i alla Malmös klädäaffärer i jakt på träningskläder, men det är väl själva den att man sk avara trådsmal för att passa i något som sportbutikerna säljer! Jag hittade en sportbehå iallafall och slutligen ett linne som satt sådär, men det blir nog bättre när jag har blivit smalare.

Middagen bestod av en ganska nyttig kasslergryta med diverse rester och ris. Jag körde en kajsa-warg och tog vad jag hittade i kylen som behövde användas. Kassler, purjolök, tomat, majs, paprika och crème fraiche. Det blev riktigt gott och jag är proppmätt. Jag har märkt att det är lättare att krydda gott när man lagar mat med kött än med vegetariskt. Köttet i sig smakar ju lite till skillnad från t ex quorn.

Nu har jag betalat månadens räkningar och har för ovanlighetens skull inte en klump i magen. Detta ska firas med en kiwi till "den arga snickaren" på tv4 kl 20:00=)

Känns också skönt att jag bestämde mig för att inte skicka in ett cv till en butik som sökte folk. Det är mer värt att få 4 veckors betald semester + att jag vet hur mycket jag får jobba och vet ungefär hur mycket jag får i lönekuvertet, Det är inte roligt att gå på timmar och vara orolig för hur mycket lön man ska få.

Nu till kiwin=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är jättesvårt att hitta träningskläder som sitter bra! Särskilt linnen, oftast är det ju skumma material som visar alla skavanker. Halvkul. Jag beställde ett träningslinne från hm, hoppas verkligen det sitter bra!

2009-01-28 @ 22:36:59
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0