Så sugen!

Nu har jag varit sugen på chokladpudding i snart en vecka och just nu är jag dödligt sugen på det! jag brukar aldrig vara det och vi har det aldrig hemma, men nu! jag dör nog lite om jag inte får chokladpudding?

Frågan är: Vara duktig och inte äta chokladpudding eller gå till mobilia och köpa chokladpudding?

Tänk om jag köper chokladpudding och börjar äta och så inser jag att det inte alls smakade som jag trodde? Att jag fortfarande är sugen på något men inte vet vad, för det var ju uppenbarligen inte chokladpudding? Det är ju ännu värre! Att vara supersugen på något man inte vet vad det är.

När det blir så brukar jag gå igenom hela skafferiet kylen och frysen och smaka på det mesta utan lyckat resultat, man blir helt knäpp! Men det kanske bara händer mig i hela världen?

Brukar ni blir sugna på saker som ni inte riktigt vet vad det skulle vara? Alltså bara sugen på nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0