Svindel

Många tankar flaxar omkring på hjärnkontoret och alla är inte medvetna om att det är det högertrafik så ibland blir det krock. Råden som olika månniskor ger mig går mot röd gubbe och orsakar trafikkaos på hjärnkontoret. Just nu är det synd att hjärnkontoret  befinnner sig på  160:e våningen för hjärspökena som ska hållla ordning på trafiken har fått svindel och är sjukskrivna hela bunten.

Alltså fungerar inte trafiken i hjärnkontoret det närmaste dagarna (månaderna) och lider du av det här lika mycket som VD:n får du söka ersättning hos skånetrafiken. telesvaret "bussiga jenny" hjälper gärna till.

Sa du Södervärn? jag förstod inte vad du sa, alla bussar till jobbet är inställda. Vill du resa till maldiverna istället?
Bussen hem till dig avgick lite för tidigt nu igen så att du missade den, får jag erbjuda lite massage istället? Sa du södervärn? blablabla...

Okej att ingen förstår detta svammel, det är inte heller meningen. Men det kanske ger en bild av kaoset på hjärnkontoret just nu. Det går nog över...jag ska bara byta buss på södervärn mot maldiverna först. Eller....jag måste gå på aerobics så jag hinner inte. Förresten måste jag till posten och hämta ett paket också. Jag kanske kan skicka en Oumaploumpian att göra det, jag har lite fullt upp nu.

För det är väl en chokladflod här utanför? jaha, nehe...ystadvägen? nej, jag vill inte åka till södervärn jag vill åka till maldiverna!

Ni få stackars  läsare som undrar om jag har fått en knäpp behöver inte vara oroliga och jag mår bra. Hade jag varit hemma eller haft en kompis här hade jag nog asgarvat tills jag gråtit för jag är så övertrött. Fick bara lust att skriva och sen plötsligt blev det massa svammel och fingrarna gick av sig själva.

Jag behöver inte låsas in på psyket, dock behöver jag sovmorgon och en massage. kanske en chokladbit också.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0