Tisdag morgon!

Imorse vaknade jag under alla täcken och tjocka tröjor jag tog på mig igår och katten strosade förnöjt runt i sängen och tyckte att det var dags att kliva upp nu. Jag hamnade framför nån påbörjad film i 3:an och blev kvar i sängen. fast jag hämtade en tävttkorgen och sorterade all tvätt medan jag myste i sängen.

Nu ska jga äta lite frukost och dra fram dammsugaren. Det är mycket jag borde hinna med tills imornkväll. Kristian kommer hem på kvällen och så ska vi fira hans födelsedag. han blir hela 23 år och ska grattas med hemmagjord tårta om jag lyckas baka nån.

Sist jag bakade tårta var när Jonte fyllde 22 och det är ju 3 år sedan. Han snackade alltid om hur snygga tjejer han hade sett nånstans och då tänkte Emelie och jag att edt bästa vore ju om han fick ett par tårt-bröst. Det brukar ju vara mycket snack och lite verkstad när killarna sätter igång.

Sagt och gjort så snickrade vi ihop två tårtor och han var himla nöjd. Bedöm själva. Det var inte det lättaste att göra den så runda på höjden men vi fick imponerande betyg av klasskompisarna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0