utvilad? icke!

Snart ser jag väl ut som en zombie! Känns som att jag inte har sovit inatt heller, fast det harjag gjort. Några timmar iaf. Jag är så trött att jag skulle kunna sjukskriva mig för att få vila en dag, men mitt mål är att inte ha en enda sjukdag den hår månaden. Jag har ställt in siktet på morgondagen när jag är ledig. Då tänker jag inte gå förrän jag vaknar av mig själv. alltså inte 05:20!

Det vore gött om man bara jobbade kvällar, tror att min kropp skulle tycka bättre om det. Tidiga mornar har aldrig varit min grej.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, fast bara kvällar är tråkigt för den man bor med (läs: jag och Dennis hinner knappt träffas på vardagar för han kommer hem sent och jag är jättetrött) ;P Något mellanting vore förstås det bästa.

2009-01-19 @ 16:49:47
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0