entré!

Väldigt stor yta för inte så många affärer!

Jag hittade återigen inga skor, men jag tror jag har låst mig. Jag har inte sett några som är för dyra eller så och jag har inte heller nån riktig modell jag är ute efter, men ingenting passar! Jag ger upp, skorna får komma till mig istället.

Jag köpte dock ett nattlinne på rea så nu kan jag slänga några gamla. Kanske att "Mimmi-tröjan" får gå nu, men bara kanske. Det finns en anledning till att et är så många hål och färgen inte är vad den varit, jag älskar den!

Present till lillasyster som snart fyller år är fixat i allafall, men det kan jag inte berätta om här för då blir det ju ingen överraskning för henne!

Tänk om vi skulle hugga in på bullarna vi skulle haft stranden idag? Jag är så trött att jag redan har somnat i soffan men Malin pratade i telefon. Tuva somnade också i mitt knä. Imorn ska jag upp och jobba igen,räkanr dagarna till semester!

Kommentarer
Postat av: Maria Svensson

Ja, det gör jag!

Hur långt ligger Malmö från Ystad? Ska dit ner snart igen! :)

2009-07-05 @ 19:16:43
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria Svensson

Jag vet inte när jag ska dit. Vet bara att det antagligen kommer bli snart. Ska spela in låten jag vann förra lördagen där.

2009-07-05 @ 20:04:41
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: mor din

Du understår dig inte att kasta nattlinnet, det är antikt!!!!!Kram mor din

2009-07-05 @ 21:12:50
Postat av: Thilde

Jag har hört lite löst att du kanske kommer upp i slutet av sommaren? Det vore ju hur kul somhelst att få träffa dig! :D

2009-07-08 @ 07:56:20
URL: http://edliht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0