H&M Confession

Jag är helt inne i sminkets värld!
Läser smink.bloggar och till och med drömmer om smink. Allt detta bara för att jag fått för mig att sminka mig själv till vårt bröllop nästa sommarn.  Dels tycker jag att det är riktigt kul med make-up och älskar att göra mer än vardagssminkningar, men det blir också avsevärt billigare än att gå till en make-up-artist.

Kanske har jag blivit lite skrämd av hur andra som blivit "proffesionellt sminkade" har sett ut, och då litar jag inte på andra. Jag menar, hur ofta är man snygg i håret när en frisör fått fria händer med stylingen?!

Hur som helst så såg jag denna jeansblå palett "Confession" från H&M för ynka 59;50kr, men jag SKA inte köpa nåt innan jag fått hem manly-paletten.

Det är ju ganska stor chans att dom färgerna finns med där också. Dessutom är jag fattig nu så jag absolut inte köpa smink istället för nåt annat nyttigt, typ ögondroppar till mina stackars torra ögon.

Men man kan ju drömma=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kikade också på den där.. Snygga färger. Men som sagt, chansen är ganska stor att de finns i din multipalett ;)



Förstår dig. Man kan säkert få bra tips från andra, men man vill ju ändå göra det till sitt eget..

2009-07-22 @ 21:23:42
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, jag älskar din grammatik :D

2009-07-22 @ 22:40:13
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0