Inpackat och klart!

Jag gillar inte vattnet här i Malmö, alltså det är gott att dricka men värdelöst för håret!

Jag har testat diverse inpackningar och det känns som att man har smort in håret med hudcrème när det är torrt. JAg är ganska säker på att det har med vattnet att göra, det går liksom inte att skölja ur hur länge man än duschar. För såhär blir det inte när jag ahr duschat i andra städer där jag bott.

Hur som helst tänkte jag testa Gliss Oil Nutrive Repair Butter. (hjälp vilket långt namn på en inpckning!)
Jag gillade shampot och balsamet i samma serie., så varöfr inte?

Jag vet att många hävdar att man bara ska använda produkter från frisör, men jag har tetstat det också och det gjorde ingen större skillnad. Det gjorde däremot prset. 200 kr eller 30kr? Inte svårt att välja för min del! Särskilt inte som jag blir student till hösten.

Har ni testat denna inpackning? Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag fattar och jag tror att det blir svinsnyggt! Jag får iallafall upp en fin bild i huvudet på hur det kommer att se ut! Kör på det, tycker jag verkligen!

2009-07-18 @ 13:14:35
URL: http://emily.rymdblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0