Köpenhamn tur-och retur

Nu är vi hemma i sveriget igen!

Det har varit en het intensiv, men rolig och trevlig dag. Det känns i fötter och ben att vi har gått mycket idag. Synd att det är så dyrt att shoppa i Danmark trots rea, emn vi hittade varsina fynd. Malin hittade en jättefin plommonlila blus/tunika och jag hittade en ljusgul behå på rea.

Nu sitter jag här med färg i håret fast jag inte tänkt färga håret. Soln har redan blekt det sjukt mycket men inte utväxten så nu hoppas jag att den blir lite ljusare. Jag tonade ju håret kastanjebrunt i maj i hopp om att slippa färga under sommarn, men jag stod inte ut med att ha det såhär. Vi får väl se hur resultatet blir.

Imorn är sista dagen på min lilla minisemester och vi ska steka på Sibbarp hela dagen. Tänker dock smörja in mig lite oftare den här dagane så att jag blir brun och inte röd.

Hur har ni det i sommarvärmen? Hör lite här och var att det regnar men här är det 29 grader i skuggan=)

Nu har jag fått reda på att ni är några släktingar och gamla vänner som läser min blogg, lämna gärna en kommentar om hur ni har det så blir jag jätteglad!

Kommentarer
Postat av: mor din

Tänk att du varit i Danmark, inte dåligt, inte dåligt alls. Vi kom aldrig dit under våra två i Malmö. Kram från mor din.

2009-07-05 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0