Kräftor och tomater

Japp, jag ser ut som en kräfta, eller en tomat om man tycker det låter mer passande.

Hela dagen igår var vi på Sibbarp och njöt av sol och bad. Det var ca 23-24 grader i vattnet så det gick att bada och med en bra bok kan man ligga länge på stranden!


Jjag hade smort in mig, jag som annars resonerar att  "i sverige behlöver man ingen solkräm". Jag brukar bara använda solkräm första dagarna utomlands. Men jodå, jag har bränt upp hela mig!

Svårt att sova inatt för att det svider!

Nu har vi iallfall köpt såna där stift med högre solskyddsfaktor. Vi gick till Möllan igårkväll för att sitta och mysa på nån uteservering, men det var helt fullt! på vägen hem hittade vi ett apotek som hade öppet till 22 och gick in och köpte stiften.

idag har jag alltså kletat in halva ansiktet med solskyddsfaktor 20! Jag ser ut som en vaselinboll!

Nu ska vi äta frukost och sen ska kräftorna åka över till Köpenhamn och strosa där. Kameran ska med så det kommer nog bilder sen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0