Letar finskor!

Hur svårt ska det vara egentligen?

Jag har letat på Myrorna, Emmaus, lilla indiska butiken på hörnet och hela Mobilias köpcenter, men jag kan inte hitta ett enda par vita finskor som passar!

Jag behöver dem till Kristians kusins bröllop om några veckor, annars får jag gå barfota.

JAg hittade ett par på indiska butiken precis där vi bor, men 38:an var för liten coh 39:an alldeles för stor. Annars var dom åtminstone fina. Vi får ta en tur till skopunkten när Kristian kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är alltid svårt när man har bestämt innan vad man vill ha. Men skopunkten eller din sko borde kanske ha några som inte kostar multum? Hoppas du hittar några! Har du hittat några sandaler än då?

2009-07-23 @ 15:58:31
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Drygt! Jag hittar inga skor nuförtiden heller. Visserligen försöker jag ju spara så mycket pengar som möjligt, men jag brukar alltid kunna hitta skor jag vill ha annars. Det måste vara något fel på skomodet just nu!

2009-07-23 @ 17:32:05
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0