Myskväll hos en vän=)

Efter mycket om och men med flera andars om fick förhinder tog jag mig i kragen och åkte hem till en kompis för att fika och snacka lite. Mycket prat och särskilt jag är duktig på att mala på.

En jättehärlig kväll med diskussioner om allt möjligt frånh vårt gemensamma jobb till Religion och Bröllop=)

Nu är jag uppe i varv och måste coola ner mig lite innan jag kan gå och lägga mig, tur att jag är ledig imorn så jag kan sova tills jag vaknar=)

Kan ju säga att det är en upplevelse att åka bussen ut till Rosengård och jag är glad att jag inte behöver göra det allt för ofta.

Nu ska jag gör amig en kopp te och läsa lite i boken jag håller på med. "Sushi för nybörjare". Kanske får sällskap av Tuva, hon har blivit så gosig och närgången sista veckan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter inte alls tokigt :)



Ja, jag undrar också vad det är för tonart. Gå besserwisser, hahaha. Jag får fråga min musikteorilärare sen, han kanske har något bra svar :P

2009-07-14 @ 23:42:19
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0