Oh what a day!

Hjälp, vilken natt!
Somnade i princip aldrig och sen vaknade både jag och katten av att det lät konstigt i lägenheten så då var jag upp och tände överallt för att upptäcka eventuella inbrottstjuvar. Som tur var fanns ingen obehörig i lägenheten så jag la mig igen.

Sen tänkte jag; vad hade jag tänkt göra då om nån hade stått i köket med kniv liksom? Sagt ursäkta, ut ur mitt kök jag ska upp tidigt imorn?!

Jag misstänker starkt att även denna dag kommer att gå i värktablettens tecken. Huvudet blir min död!

6 arbtedagara kvar till semester och på söndag kommer han hem!

Kommentarer
Postat av: moonzanna

Sv: Ja ska man få sådär så får man nog permanenta med stora rullar för att få volymen. Jag har ju som sagt väldigt rakt hår, så styling för att få det sådär skulle jag aldrig palla med varje dag skratt

2009-07-24 @ 09:03:53
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Malin

Mina är ju inte speciellt stora nu heller, så de är ganska snälla :P



Nu ska jag iväg och hämta paketet! :D

2009-07-24 @ 17:46:13
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0