Om scrapbooking

Igårkväll satt jag flera timmar oc pysslade med protoyper till våra inbjudningskort och det käne ganska harmoniskt. Tv:n var på i bakgrunden och Tuva knallade omkrin och försökte ta mina grejer.

Men imorse gjorde jag en fantastisk upptäckt, ja har drömt om scrapping också!
Receptet för att slippa drömma mardrömmar är alltså att pyssla lite innan man går och lägger sig!

Nu sitter jag utsövd och äter frukost mean regnet smattrar utanför.  Ska nog scrappa lite till så jag kan fota korten och visa kristian Lite städning behövs nog också. Sen ska jag jobba och jag är inte ett dugg orolig.

Så himla roligt under semesterperioder fördå får jag jobba med jämnåriga trevliga tjejer och killar.

Vad gör ni idag, har ni semester?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0