Provrum på H&M's webshop=)

Ja, det senaste stollerycket är att man kan ladda upp en bild på sitt ansikte som då hamnar på en perfekt smal kropp och så kan man se hur man passar i olika kläder på H&M webshop shop-online.

Vilket spektakel! Det blir ju inte riktigt sanningsenligt i detta "dressingroom"1 Man får alltså bygga sin egen kropp och när jag skrev in hur lång jag är och hur mycket jag vägde så såg det ganska snyggt ut. Nu är grejen den att i verkligheten sitter kilona lite mer koncentrerat på magområdet.

Så här ser min "virtual model" ut. Inte så likt mig om jag får säga så. Men det fanns inga bättre alternativ. Nu är det bara att prova kläder. =) haha, vilken grej. vem kom det här?!

Det finns inte så värst mycket kläder som man kan prova i provrummet, men det här var väl mest likt mig. Känns inte som att jag kommer använda mig av den här funktionen på deras hemsida. Bättre att prova i butik eller beställa på nätet och prova hemma i lugn och ro.



Kommentarer
Postat av: Malin

Ganska rolig grej tycker jag, men inte så sanningsenligt för min del heller..

2009-07-23 @ 23:26:12
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0