Som att vänta på jultomten!

Tidigt imorn bitti kommer min älskling hem, och vet ni? Jag är nog lite nervös!

Vi har inte setts på 7 veckor och jag har längtat ihjäl mig flera gånger. Undrar hur Tuva ska reagera? I början när han var borta så gick hon runt och letade efter honom, emn sen har hon också vant sig. Men jag tror ändå hon kommer att känna igen honom=)

Jag kommer vara trött som ett kruka när han kommer och han också, efter att ha åkt bil från Piteå så vi lär ju somna båda två. Somna om för min del.

Nu är jag ledi två dagar och sen jobbar juag onsdag, torsdag, fredag och sen SEMESTER! För första gången under vår gemensamma tid ska VI umgås på sommaren=)

Nu kan jag räkna timmarna tills han kommer hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0