Årets första dopp i havet!

Ja, då var det gjort. Det var inte alls särskilt skönt och mycket kallare än bara svalkande.
Man skulle kunna säga SVINKALLT! Men jag tänkte att snart har hela juni passerat utan att jag har badat en endaste gång och så får det inte vara.

Jag skuttade i från bryggan, doppade hela kroppen och håret. Om man inte blöter håret så räknas det inte. SEn fick jag nästan panik för att det var så kallt och salt så jag mer eller mindre flög upp på bryggan igen. Hur bra nu en flodhäst flyger, men fort gick det.

Lite färg fick jag nog, emn det går ju inte att jämföra med systeryster som är en pepparkaka med sommarlov. Morsan är inte så dåligt hon heller. Jag ser ut som ett spöka bredvid dem!

Nu ska vi kolla på Ms Marple och äta jordgubbar med glass.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur har hon hunnit bli en pepparkaka? Kanske har varit bättre väder i Fårbo iofs. Här har man ju inte fått någon chans till sol förrän nu.



Och där tycker du att vi ska bada? :P Haha. Nejdå, jag är nöjd bara jag får bada :)

2009-06-24 @ 20:58:50
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0