"Kungen av Pop" är död!

Nu har Michael Jacksson fått lung och ro, popkungen dog igår på sjukhus efter timmar av återupplivningsförsök.
Meningen var att han skulle göra en stor comeback med 50 inplanerade konserter så alla fans som hade konsetbiljetter för att se sin idol är nog väldigt ledsna.

Ingen kan ju säga att den mannen inte gjorde bra musik. En av världens största artister kommer att bli saknad och jag hoppas att folk i framtiden bara säger bra saker om honom så att han slipper på ihågkommen för det han blivit anklagad för.


Detta kommer att bli dagens nyhet och vad alla talar om.

Rix FM hyllar Michael Jacksson genom att spela hans låtar på radion och nelt ärligt borde man lyssna mer på "the king of Pop".  Enlig mig och många andra står hans låter högt på listan över bästa låtar.

Jag hoppas att popkungen får frid till slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Är det bekräftat att han är död nu? Inatt låg han tydligen i koma.. Det känns så overkligt tycker jag, han har ju liksom alltid funnits. Grym låtskrivare verkligen.

2009-06-26 @ 10:56:44
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emily

Hehe, det kanske det är! Jag tyckte bara att hon såg riktigt riktigt liten ut. Fast iofs var det ganska längesen jag såg en nyfödd bebis så. Men söt, det var hon iallafall! Jag kommer inte ihåg hur mycket jag vägde. Det måste jag ta reda på! :D

2009-06-26 @ 22:55:43
URL: http://emily.rymdblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0