nu är det sommar nu är det sol....

nu är det koskit i hagen!

Jag saknar att ha en liten tomtplätt som man kan ligga och sola på. Det här med att ligga i bikini mitt i en park i stan är inte min grej. DEssutom är det mysigt att ha sitt eget lilla land att sköta om, även om jag HATAR maskar! Här har vi inte ens en balkong så det känns lite instängt.

VI kanske ska grilla ikväll om vädret tillåter. Igår var det sjuk varmt och jag fick första brännan efter bara en timme i solen. Just nu sitter jag och pillar i mig lite frukost, inte lika kul som gårdagens. Igår hade jag sovmorgon och åt jordgubbar och mjölk till frulle.

Nehe, ät upp och gå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jordgubbar och filmjölk! Det ska jag ha till helgen! Hade nästan glömt att man kan äta det till frukost.



Vet hur det känns att sakna balkong... Det är ok halva året och sen blir det sommar och man vill bara sitta ute...



massor med kramar

2009-06-02 @ 07:52:36
Postat av: Josefin

Jag har en liten uteplats att fixa med om jag vill men just nu så har jag verkligen ingen ork att fixa med blommor även om det blir fint... :S Men jag kan sitta där o sola iaf o det är ju som sagt trevligt =)

2009-06-02 @ 16:39:16
Postat av: Malin

Kan inte kommentera det nyaste inlägget av någon anledning. Härligt att du kommer igång med pysslet igen iaf, det är ju roligt, men svårt att komma ihåg att man faktiskt tycker det ibland :)

2009-06-02 @ 23:09:45
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0