Ny tidning om att blogga!

Detta är nog inget för mig, blev mest irriterad när jag såg den i tidningshyllan på ica. "Tjäna pengar på din blogg" står att läsa överallt på internet  så varför behövs en tidning? Borde inte bloggare vara mer intresserade av en tidning på nätet?
Jag bloggar iallafall inte för att tjäna pengar, men det där större bloggarna är ju mest samma sak. Same shit different name!

Helt ärligt så valde jag en skvallertidning framför denna nya bloggguide.  Vad tycker ni? Kommer ni att köpa den?




Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, sant! Känns som en rätt onödig grej att trycka den där i pappersform!

2009-06-30 @ 18:34:35
Postat av: Malin

Känns ganska onödigt med en bloggtidning! Man kan ju hitta allt man vill på nätet, så varför betala för en sån tidning? :S

2009-06-30 @ 19:24:54
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0