Världens hårigaste människa!

Jaha, då var jag hemma igen. Tuva var sjukt missöjd med resan i bilen så jag hade henne i knät istället för i buren. Hon var så himla rädd och försökte krafsa sig ut och jama det högsta hon kunde. Sen lugnade hon ner sig och låg snällt i mitt knä.
När Mamma körde om långtradare protesterade hon högljutt mot farten och pulsen steg, men sen coolade hon ner sig.

jag har aldrig varit så hårig nån gång. Tuva byter päls och vi borstar och borstar, men gissa hur mycket katthår jag hade på mig efter 2,5 timmar med henne ålandes i knät i en bil!

Nehe, nu får jag tugga i mig mackan och gå till bussen, Jobbar resten av veckan.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Följde familjen med eller blev du bara skjutsad?

2009-06-24 @ 12:06:14
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar det i månaden för er att ha lilla Tuva?

2009-06-24 @ 19:31:29
Postat av: Emily

Oj, det var jag som skrev kommentaren om Tuva. ;p

2009-06-24 @ 19:32:14
URL: http://emily.rymdblomman.se
Postat av: Emily

Ja, jag är jättesugen på katt! Kanske två stycken t.o.m.! Efter att min katt dog hemma så har jag sagt det att jag ska ha minst en katt. Saknar ju att ha en egen.



Men skönt att höra att foder och annat ändå inte blir rätt dyrt. Kände att jag var tvungen att höra med någon som har katt och som bor i lägenhet. Jag är ju såå sugen! :)



Nej, faktiskt inte tyvärr. Jag kommer inte ens ihåg att Anita skulle ha fest i helgen. ;/ Ska du/ni dit?

2009-06-24 @ 20:12:34
URL: http://emily.rymdblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0