Äntligen!

Jag ställde en klocka bara för att gå upp och ringa vårdcentralen kl.8. Jag började ringa 07:56 och ringde flera gånger tills jag kom förbi telefonsvarern som rabblade öppettider. Då sa en röst: Din plats i kön är 8!

Va? Jag borde ju vara 1! Jaja, jag blev uppringd eefter en stund och fick en tid kl.11. Fast hon i andra luren beklagde sig återigen över att det var så svårt att hitta en tid. "det är jättejobbigt idag", men det sa hon ju igår också.
Först hade on tydligen ringt helt fel nummer också. Jag pratade med samma tjej igår och hon sa att hon skullle ringa mig idag på morgonen. Hon hade ringt ett helt annat nummer som jag inte har en aning om var hon fått ifrån.

Sen ringde en annan sköterska alldeles nyss och undrade vad jag ville ha hjälp med. Jag sa att jag trodde jag hade fått en tid kl.11 så hon kollade i journalen och det stämde. Synd att jag inte fick prata med henne på en gång för hon var trevlig och fatttade vad jag sa.

Hoppas jag får nån hjälp på vårdcentralen nu. åtminstone ett läkarintyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0