Denna kundtjänst!

Suck! Nu har jag ringt CSN igen eftersom jag har fått dubbla betalningskort. Men det ska tydligen vara så. Jag har ändrat så att jag ska betala tillbaka på lånet varje månad och lite minder istället för en chocksumma i kvartalet.

Jag hade redan betalat i februari och fattade det som att jag inte skulle betala förrän i maj eftersom inbetalningskorten sa så. Men tydligen inte då. JAg har fått nya inbetalningskort och ska betala mars-december ändå.

IDIOT-CSN! Det är så synd att man måste ta lån från dem för att studera. CSN och SJ är två företag som jag helst slipper ha något att göra med. Dessutom skulle dem behöva skicka sina telefonister på charmkurs och be dem sluta dumförklara folk!

Jag har också ringt till hyresgästföreningen och agerat klagotant. Jag är så less på tvättstugan som är värdelös så nu ringde jag och en man från hyresgästföreningen ska komma och kolla på tvättstugan.Nu börjar jag fundera på om det var dumt  att ringa honom. Tänk om vi blir vräkta för att vi klagar när fastigheten inte sköts? usch, jag tänker för mycket.

Jag hatar att ringa och klaga på saker som inte funkar men man måste ju göra det ändå. Inget händer av sig själv och här händer det inget fast man säger till.

Nu ska jag göra ett försök att få tag på idiotföretaget som kräver kristian på 1200 spänn. suck!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket idiotiskt! Vore himla skönt om man slapp lånet ja.. Jag tror inte man kan bli vräkt av sånt. Det är väl mest bara om man inte betalar hyran eller slår sönder allt typ, hehe :P

2009-03-23 @ 16:16:43
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ja, jag betalade t ex hyran för januari 27/12 fast vi inte fick hyresavin förrän 3/1.

2009-03-23 @ 17:11:40
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0