Gaah smärta!

Alltså den där tanden! Nu sitter tråden där den ska och dom har spolat min visdomstand. Tandläkaren sa att det inte fanns nån anledning att ta bort den för det fanns plats. Kul, det är redan tajt mellan tänderna kan jag säga! Och nu har jag ändå 4 tänder färre än förut.

Hur som så fick jag verkligen knyta nävarna och försöka andas för att inte skrika och gråta av smärta. Fasen vad ont det gjorde! Det var inga problem att jag kom dit eftersom jag har frisktandvård. Så detta kalaset var gratis=)

Tandläkaren hade på nåt medel som blir som trådar när det torkar. skulle tydligen hjälpa inflammationen, men det smakar skit! Luktar som starkt rengöringsmedel eller spolarvätska, och nu får jag varken äta eller DRICKA på 3 timmar.

Man blir ju lite törstig av att gapa i en halvtimme plus att det smakar spolarvätska, men nej jag får inte ens dricka vatten! Nu är jag ännu mer törstig bara för att jag inet får dricka. typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ofy! Jag skulle nog nästan dö om jag inte fick dricka vatten på så lång tid! Fick du veta det innan så du kunde förbereda med att dricka extra mycket innan? ;)

2009-03-18 @ 21:28:49
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0