Jag önskar mig vänner eller mjukisar.

Jag önskar mig inte så speciellt mycket, men det vore så roligt att få träffa gamla vänner igen. Till helgen kommer Malin och det blir det bästa på länge!

Men var är alla andra vänner jag en gång hade? Ingen ringer eller skickar sms. Knappt ens nån som skriver på facebook.

En gång hade jag massor med kompisar och var sällan hemma, men det var längesen.  Nu har jag en katt som jag älskar men det är faktiskt inte samma sak. Kompisar kommer och går, synd bara att alla gick samtidigt.

Tur att jag har Malin och Emmelie som jag vet alltid finns där, även om vi bor långt ifrån varandra och inte pratas vid jämt.
Tur också att jag har familjen som jag pratar med flera gånger om dagen.


På söndag nästa vecka fyller jag år. Jag ska fira på nåt sätt med Malin och Kristian. Det blir inte värsta grejen men nåt ska vi väl hitta på.

Annars önskar jag mig nya mjukisar eftersom det är hål överallt i dem jag har.

Kommentarer
Postat av: Malin

Synd att de inte har fattat hur bra du är. Men det vet jag iaf, och jag tänker inte försvinna :) Jag tror det blir bättre när du börjar plugga igen och får träffa lite nytt folk! Puss

2009-03-07 @ 19:08:23
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0