Solig Sovmorgon

Att det är så skönt att inte behöva passa en tid på morgonen och bara ligga och dra sig. Nu har jag visserligen en katt som pockar på uppmärksamheten och biter mig i fingrarna för att hon vill ha frukost, men annars finns inga måsten.

Nu ska jag mysa i soffan med en av mina favoritfrukostar : knäckebröd med ägg och kaviar. Till detta den obligatoriska stroa koppen te. Det sistnämnda måste vara en ärvd vana från min far.

Egentligen älskar jag frukostar, men inte när man måste äta dom kl.6 på morgonen. Funderar på att gå ut och fota lite sen eftersom solen faktiskt skiner. Man ska väl passa på!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, frukost kan vara riktigt gott ibland, typ när man har varit uppe ett tag så man har hunnit bli hungrig och dessutom hinner äta utan att stressa..



Solen skiner här med och så har det kommit flera decimeter snö. Igen! Jag trodde den var påväg bort..

2009-03-24 @ 10:53:02
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0