Upp-och-ner!

Vu har fått tillökning i familjen, en diskmaskinen! Välkommen diskmaskin, här är du bland vänner!

Dessvärre är köket hetl upp-och-ner efter att Kristian har satt upp en extra bänkskiva att ställa diskmaskinen på och diskbänken är det värsta jag sett.  Jag som skulle vila ryggen håller nu på att röja i köket mellan tvättmaskinerna i tvättstugan. Jättebra för min stackars rygg!

Jag har satt upp nya vårgardiner i gästrummet och nu ska jag bara spana efter en lämplig tavla att hänga ovanför bäddsoffan. Det blir skönt att bli av med ett trumset, det räcker faktiskt med ett hemma!

Funderar på att gå en promenad till Mobilia och införskaffa lite godisar. Jag jobbade hela helgen så jag tar lite egen helg nu=) Det kan jag väl vara värd efter allt slit både på jobbet och hemma!

Kommentarer
Postat av: Malin

Godisar är okej när man har jobbat och slitit, oavsett vilken dag det är! (Kanske inte varje dag dock ;P)



Skönt med diskmaskin, det vill jag också ha!

2009-03-23 @ 16:01:22
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0