fortsätting följer.

Eftersom en del av er läsare vill att jag fortsätter blogga så gör jag väl det. jag är ingen storbloggare med massa modereportage eller tävlingar. Bara en helt vanlig tjej som känner sig väldsigt ensam i en stor stad.

Jag har inget behov av att tjäna pengar på min blogg utan skriver snarare för att ventilera och berätta för släkt och vänner som jag sällan träffar hur jag har det.  Jag blir såklart jätteglad över dem kommentarer som trillar in ibland, men ibland känns det som att bloggen är  en meningslös sysslesättning som bara tar upp tid.

Senare när jag har mer tid ska jag göra några inlägg med bilder om vad jag har haft för mig senaste tiden, men nu måste jag tyvärr åka till jobbet. Det har jag verkligen ingen lust med om man kikar ut och ser hur fint väder det är!

Jag kan tillägga att håret numera är kastanejbrunt. Kommer nog en bild på det med.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du hade varit i Örebro nu hade det säkert känts helt okej att jobba för här spöregnar det ;) Puss

2009-05-18 @ 13:48:16
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0