kräm eller chokladpudding?

Jag väntar på att Kristian ska komma hem med något ätbart åt mig, hur lång tid kan det ta att cykla ifrån Mobilia? Vad gör han?

Jag har beställt hem kräm, chokladpudding och glass. Vad ska jag ta till middag? Åh, jag kanske skulle bett honom köpa nån soppa också. Förhoppningsvis är jag piggar imorn så kan jag handla själv. Jag har ändå sjukskrivit mig från jobbet imorn med eftersom jag blir helt kallsvettig ochyr så fort jag gör nåt fysiskt. Hela mitt jobb är fysiskt så det hade inte funkat!

Har nån sett min pyssellåda med alla verktyg och tillbehör? Alla min pysselgrejer ligger i den förutom scrappingprylarna. Det är inte okej att den är borta!

Kommentarer
Postat av: Thilde

oj här händer det grejer :)

jättesnygg design! Den skriker maria tycker jag. :D:D



Hoppas du blir av med tandskrället snart, så du blir piggare! Kramkram från norr

2009-05-19 @ 19:52:44
URL: http://edliht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0