Stressat i onödan!

Jag fick jobba över och sprang till bussen. Kände mig stressas hela vägen hem och när jag kommer hem är ingen hemma.
Kanske inget konstigt med det, men Kristian borde vara hemma för vi är bortbjudna till hans syster med sambo.

Hallå?! Jag ringder tusen gånger och undrar vart han är. Under tiden han inte svarade i telefonen har jag hunnit sminka mig och byta om. Sen när han svarar och jag är lite irriterad över att det är en halvtimme kvar tills vi ska knacka på deras dörr i Lund. Då säger han att vi skulle vara där efter fem.

Efter fem? Du sa ju klockan fem igår! Jag har verkligen stressat skitmycket och så är det lungt?!

Jaja, snart kommer han hem och hoppar in i duschen sen åker vi. Has syster känner väl sin bror så hon räkanr nog inte md att vi står där prick fem heller.

Nu kan jag i lugn och ro fixa håret också=)

ledig imorn, yes!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Stackare! Stress e verkligen det värsta som finns - speciellt när den e onödig! Kram

2009-05-25 @ 21:28:23
URL: http://kajsatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0