Tidigt som attan!

Fy tusan vad trött jag är!

SItter och försöker få i mig lita kräm och mjölk och te, aptiten är inte så stor kl.6 på morgonen. Jag kommer var asvimfärdig och hungrig som en varg när vi tar rast 10:30, men just nu vill inte kroppen ha mat.

Det var skillnad när man gick i skolan för då kunde man klara sig på en kopp te på morgonen för sen var det lunch 11-11:30. och så gick man inte upp så äckligt tidigt. Nu har jag ju ett väldigt fysiskt arbete så det känns verkligen att man har förbränt det lilla man åt till frukost.

Dock så äter vi pedagogiska luncher med de boende och maten är anpassade efter dom, alltså gjord på smör och vispgrädde. Kan ju tala om att det syns på mig! Efter sommarn har jag jobbat färdigt där och då blir det ändring. Mer träning och bättre mat, nu är jag jag ju alltid så trött efter jobbet att jag inte orkar träna.

På nåt sätt tänker jag hela tiden att det blir bättre sen. Jag hoppas att det blir det också.

Ha en bra dag kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart det blir bättre sen när du får göra något du trivs med! Jag skulle nog nästan dö om jag inte hade ätit något på morgonen, även om jag bara har skola.. Men kl 6 är inget gott tyvärr.. Puss

2009-05-25 @ 08:55:36
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0