God Jul och huvet fullt av tenta.

Nu skiter jag fullständigt i stavning och meningsbyggnad.

Jag har tur som har en begåvad Pappa som hjälper mig med tentan. Tentan har kallats många fula saker under de senaste veckorna och mina kära klasskamrater är minnst lika trötta på skiten som jag.
Nu är den hur som helst färdig sånär som på "försättsbladet"  som tydligen ska ha en rubrik på engelska.
Varöfr då när innehållet ändå står på svenska?

Som tur är har jag lite att se fram emot (förutom att jag ska hem i helgen).

Det var nämligen julkorts-demonstration på mattonbutiken igår, så nu har jag huvet fullt av både godjul-pyssel och tenta. juag köpte några nya fina designark
och papper så i år ska här scrappas julkort. Inget sms-massutskick här inte. Jag har iofs aldrig valt sms före riktiga julkort, men ändå.

Här är ett litet smakprov; ett designark med noter. Det ser lite gammeldags ut i nynsen också, det var ju själva grejen. Annars har jag ett berg av noter att klippa sönder=)



Imorn har jag sovmorgon vilket känns väldigt behövligt. Min VFT-dag berättar jag om en annan dag, men jag kan ju säga att det borde ha varit läggdags för länge sen.

Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: mor din

Härligt med sovmorgon!

Välkommen hem i morgon

puss o kram/ mor din

2009-11-05 @ 07:31:50
Postat av: Malin

Noter är fina! Inte samma sak att klippa sönder något gammalt skrynkligt papper heller :P



Töntigt med engelsk rubrik, ännu en sak som ska vara "bara för att" låter det som..

2009-11-05 @ 08:25:52
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, ja, har lite samma problem att saker inte läggs där de bör vara, eller hängs upp :P hur svårt kan det vara att lägga sin keps på hatthyllan och hänga upp sin jacka? Det är väl ett naturligt steg när man kommer innanför dörren? :P



Ja, jag är på nautilus i Brickebacken fortfarande, tycker att det är skönt att det är så nära, annars tar det ju sån tid att ta sig någonstans.. Kände att det var dags för nytt program och jag är inte världsbäst på att sätta ihop sådana så jag tyckte jag kunde få lite hjälp när de ändå erbjuder sån :) Han var jättetrevlig så det var kul!

2009-11-05 @ 12:25:35
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0