okristligt tidigt!

Hä sitter jag och pillar i mig lite yoghurt och flingor. halv 6 på morgonen är inte aptiten direkt så stor, kanske alltid borde äta såhär dags! Världens bästa bantningskur, ät svintidig frukost för då vill du inte ha!

Stackaras lilla Tuva har kräkts nu på morgonen. Först kom ylandet och sen sprang hon in i sovrummet. Hon var duktig som inte satte sig på en matta, vilket hon alltid gör annars när hon ska kräkas. Jag tror inte det var nåt allvarligt, för hon har redan sprungit iväg till matskålen igen=) men man blir lite orolig när hon kräks och det inte är hår som kommer upp.

Nu ska jag strax klä på mig ytterkläderna och bege mig till fritids. Idag ska min handledare gå efter halva dagen så sen är jag ensam ett tag tills det kommer en vikarie. Ska blir spännande att se hur det funkar imorn när hon inte är där alls.

Jag har iallafall börjat få respekt även av de värsta ligisterna på fritids=)

Godmorgon på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Världens sämsta bantiningskur snarare.. Då ställer ju kroppen in sig på svält och sparar på allt fett istället..



Det går säkert bra idag :)

2009-11-26 @ 09:54:57
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0