Pricka av!

Jag skulle nästan behövt en lista för att inte glömma vad som skulle göras under dagen.

√ Varit i skolan och haft kursintroduktion
√ Köpt en ny mascara
√ Postat ett brev till födelsedasgvän
√ Diskat
√ Tvättat
√ Varit på undersökning på tandvårdshögskolan
√ Tränat
√ Lagat matlådor
√ Vikt in ren tvätt
√ Läst lite ny kurslitteratur
√ Försökt hjälpa sambon med gehörsläxan


Nu har jag skitont i skenbenen för att jag har tränat i fel sorts skor och jag har dessutom haft sendrag i hålfoten hela dagen! Är ändå nöjd med dagens bravader och nu stupar jag.
Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vad mycket du har hunnit med! Men om man skulle rada upp allt man gör varje dag på det sättet så skulle det nog hinna bli en del faktiskt :)



Nej, piroger är inte så svårt faktiskt :) Det var dessutom Magnus som kom med förslaget, de hade gjort piroger på hemkunskapen. Jag gjorde egen deg, men det är ju ännu enklare med färdig smördeg. Gör en fyllning, jag hade typ som köttfärssås fast mindre blöt, dela degen i några delar (så många piroger som du vill ha) lägg fyllning på halva degbiten och vik över resten, tryck fast kanterna med en gaffel, pensla med lite ägg och in i ugnen i typ 10 min på 225 grader.

2009-11-11 @ 07:07:01
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emily

En lista fick jag göra också. Annars glömmer jag bara bort vad det är som ska göras.

2009-11-12 @ 10:36:07
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: syster-yster

KÖpte du den där mascaran du skulle på åhléns?

2009-11-12 @ 15:48:40
Postat av: Maria

Japp, jag köpte den mascaran men jag är inte så värst imponerad. den funkar väl.

2009-11-12 @ 19:15:00
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0