skrivit ikapp

Nu har jag äntligen skrivit färdigt i loggboken vad som hänt igår och idag på praktiken. igår var jag helt färdig så då skrev jag ingenting. Har lagt upp dokumentation av den senaste uppgiften - ljudproduktionen - på den nya portalen- Tyckte att jag kunnde skriva ner den också när jag ändå var i skrivartagen.

Nu har jag nästan skrivkramp i fingrarna om man nu kan få det av ett tangentbord. Kanske dags att lägga sig?
Jag borde somna tidigt med tanke på att jag klev upp kl.5 imorse! Jag vet, om  jag tar en kurslitteraturbok så somnar jag säkert på en gång! Då behöver jag inte ens sätta Tv:n på sleep=)

Så blir det, valfri seg kurslitteratur och katten i famnen. Lyckas jag läsa en sida eller två så är det bra, somnar jag så är det också bra=)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Maria, Jag tänkte tipsa dig om en väldans bra produkt, Trind Nail Repair, Det är ett lack som du använder i två veckor och får super duper hårda naglar. Mina naglar gick från att vara mjuka som smör till att bli hårda som sten,typ. En grej jag starkt rekomenderar. ps. tack för en trevlig blogg ds.

2009-11-25 @ 21:46:25
Postat av: Maria

Tack för tipset Emma! men nu ärjag jättenyfiken, du har lämnat flera kommentarer här i bloggen, så vem är du???

2009-11-25 @ 22:06:10
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0