Smart!

Då en lärare blev sjuk när hon skulle ha sin förläsning för nån månad sen så har hon istället lagt den idag. Och min grupp råkar ha seminariet kl 14:15- 16:30. Tack för den liksom!
På en fredag!!!

Boken vi utgår från är ganska ointressant och flera är sjuka, så det lär väl bli jag och nån till som ska redovisa olika delar ur den himla boken. Detta är en del av förra kursen som nu är avslutad, det gör ju inte att det känns mer kul att göra det nu!

Äntligen har det blivit intressant i skolan. Vi är inne i vårt huvudämne; Kultur, Medier och Estetik. Spännande, intressant och roligt!

Igår lämnade jag in min ansökan om att byta studiespår också så jag att det löser sig.

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Man blir så irriterad när sånt där händer, du får trösta dig med att det är fredagkväll när seminariet är slut! =)

Själv är jag arg på en arrogant lärare som lovade att svara på en fråga men som fortfarande efter en vecka inte har hört av sig. Så nu måste jag försöka ringa honom eftersom jag vet att han läst mina mail men tydligen inte anser sig ha tid att svara på dom.... Morr!

2009-11-13 @ 12:16:28
Postat av: Maria

Jag hoppas verkligen att jag blir en bättre lärare än vads många ger exempel på!

2009-11-13 @ 13:01:10
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Malin

Inte okej, man ska få sluta tidigt på fredagar, det är ju allmänt hyfs, haha :P

2009-11-13 @ 14:25:55
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0