This is it....

Så bra den var!!!

Innan tyckte jag att det "skönt" för Michael Jackson att han dog och äntligen fick vara ifred. Men nu känns det ännu mer sorgligt för han var en så grymt bra artist och det kändes som att han inte var färdig än.

Kristian och Mackan var dock inte lika lyriska. Visst han sjöng lit surt på vissa ställen när han inte hade vant sig vid in-ear (medhörning i örat) men att höra sig själv på en stor scen med fult band är inte precis lätt!

Inte kunde man tro att han var 50  år som han dansade och sjöng. Även om han inte gav allt fullt. Filmen visar ju repetitoner inför showen 2This is it" och hahn försökte spara på rösten under repen. Men han är ändå kungen av pop!

Ni som har chansen att gå och se den, gör det!!!

Klicka på bilen för att gå till MJ's hemsida.


Kommentarer
Postat av: Malin

Häftigt! Får se om jag och karln har råd att gå och se den i dessa fattiga tider.. Skulle vilja se flickan som lekte med elden också.. Och sen i december vill Dennis se en film, Avatar tror jag den hette. Allt är animerat, helt sjukt snyggt gjort!

2009-11-01 @ 11:20:27
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emily

Nu är jag inte superbra på att laga mat, men hyffsad får jag väl säga att jag är. Det är ju ätbart iallafall. :D



Men just det jag gjorde i fredags fick toppbetyg av mig själv och Nizze. Det kändes bra att jag lyckats göra något så gott. Men ikväll blir det blodpudding. Konstigt nog har jag börjat gilla det igen, efter kanske drygt 10 år. Jag undrar vad som kommer härnäst? Sylta? Pölsa? Rotmos? Eeeuuh. :(

2009-11-02 @ 08:57:58
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0