Anstränga mig att inte göra nånting.

Japp, nu är jag sjuk på riktigt. Jag är riktig dålig på att ta det lungt även när jag är sjuk. Därför måste jag anstränga mig den här lediga helgen att inte göra nånting så att jag kan bli frisk. Dock har jag redan städat lite i köket och tömt/startat en ny diskamaskin medan teet blev klart.

När jag är sjuk inneär det att jag hostar upp min lungor, har feber och snorar i oändlighet samt att huvudet sprängs varje gång jag tar en steg så att jag får hasa fram.

Lite såhär:


Så nu ska jag lägga mig i soffan och äta  
Tre gånger om dagen ska jag ta en hutt

Annars hittar ni mig stickandes på nya benvärmare här: 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en smart idé att vila så mycket det bara går, men det är svårt, jag är också dålig på det :P

2009-10-10 @ 13:08:26
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0