fokus!

Idag har vi varit superduktiga och redigerat massor i skolan. Jag har läst mig massor och det att det är skitkul att redigera film=) Dock tar det på krafterna att koncentrera sig så mycket.

På vägen hem handlade jag lite fika till morgondagens redigeraingpass och lite smått och gott till min sjukling här hemma. Väl hemma lagade jag mat och dammsög nästan hela lägenheten.

Sen tog energin slut och efter maten somnade jag tvärt i soffan. Jag vaknade kl.20 och jag tror jag ska blogga färdigt och sen gå och lägga mig på riktigt. Det är inte likt mig att sova på "dagtid" så jag tar nog igen den sömn jag inte fick i helgen.

Dagen får avslutas med en bild på vår söta hund Alfons som är i hundhimlen. Han var bra go han, när han ville. =)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mor din

Ja, han var bra go, saknar honom väldigt mycket ibland. Tänk när han fångade Snuffis när han var på rymmen. Duktig hund!

Kram mor din!

2009-10-27 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0