Gårdagens make-up

Jag lovade Malin att lägga upp en bild på sminket jag hade igår. Löstögonfransar och hela kittet. OBS! Detta är inte alls tänkt som en brudsminkning så ni behlver inte säga att jag ska se mer naturlig ut.

Förresten är väl naturlig olika för alla. Naturligt för mig är inte pyttelite mascara.

Vi var alla sjukt trötta efter en intensiv praktikvecka och man kan väl säga att det syns på bilderna. haha, sliten tjej! Hur som helst har jag fått byta handledare så nu är allt frid och fröjd!
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Yeah, snyggt! Det var ju inte alls så spacklat tycker jag, bara fint :)



Hoppas nya handledaren är bättre.

2009-10-03 @ 14:27:32
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0