ruskväder på en söndag!

Det är alldeles grått utanför fönstret och jag hann bli blöt bara på den korta bit utomhus som leder till soprummet.
Idag ska vi röjja, bestämde jag igår. Bara för det är Kristian superförkyld och ligger däckad i soffan. JAg ligger stundvis i den andra och tittar på dåliga serier på tv. Sånt som bara visas en regnig söndag.

Klockan kom jag iallfall ihåg attt ställa bak en timme så jag gick upp vid 9 imorse. Skönt att vakna "så tidigt" och vara utvilad. Det funkar ju dock bara en gång om året.

Jag gick upp och bakade två limpor av mitt favoritbröd med torkade aprikoser och valnötter, ett till hälften egenpåhittat recept. Nu ska jag ta tag i den rena tvätten och sen ska jag väl föröska skriva lite mer på examinationsuppgiften.

ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0